#άρθρα #ειδήσεις #παιδικήβία #παιδεία #κόσμος
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Η βία που εκφράζεται από τα παιδιά είναι φαινόμενο που πάντα υπήρχε αν και στις μέρες μας έχει πράγματι πάρει μεγάλες διαστάσεις τόσο στην χώρα μας όσο και σε όλον κυρίως τον δυτικό κόσμο. Το φάσμα εκτείνεται από τις λεκτικές και μη εκφράσεις βίας μέχρι και τον φόνο.
Η βία συνδέεται πάντα με θέματα ύπαρξης και εξασφάλισης ζωτικού χώρου. Είναι μια στάση που υπαγορεύεται και κινητοποιείται από ένα αίσθημα φόβου απώλειας κάποιου αγαθού, κάποιου μέσου που θεωρείται αναγκαίο για την ύπαρξη. Συνήθως εκφράζεται μέχρι και ως προληπτική επιθετικότητα προκειμένου να εξασφαλιστεί η κυριαρχία ή η ύπαρξη, η επιβίωση και η ευημερία μέσα στο περιβάλλον ύπαρξης και διαβίωσης.
Οι απαιτήσεις του περιβάλλοντος είναι αποφασιστικός παράγων για να εκφραστεί το σχέδιο που είναι αποτυπωμένο στον κληρονομικό μας κώδικα ο οποίος περιλαμβάνει κάθε πληροφορία που θα βοηθήσει στο να πραγματοποιηθεί και να ολοκληρωθεί το σχέδιο που εξασφαλίζει την εκπλήρωση του στόχου και σκοπού της δημιουργίας του δημιουργήματος και στην προκειμένη περίπτωση του ανθρώπου.
ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΒΙΑΙΟΤΗΤΑ
Πρώτα πρέπει να επισημάνουμε ότι το παιδί μιμείται και επαναλαμβάνει αυτά που βλέπει και εισπράττει.
Έρχεται σε ένα περιβάλλον που στις ημέρες μας κατά κανόνα είναι προβληματικό και νοσηρό. Ακόμη από τις ημέρες της κύησης του βιώνει τα συναισθήματα της μητέρας του για την οποία δεν λαμβάνεται η δέουσα φροντίδα από το στενό και ευρύτερο περιβάλλον. Η μητέρα θα εργάζεται γιατί πρέπει να συμβάλλει στα έξοδα του σπιτιού.
Οι απαιτήσεις διαβίωσης αυξάνονται διαρκώς χωρίς την αντίστοιχη αμοιβή εργασίας.
Έτσι η οικογένεια νοσεί. Το σχολικό περιβάλλον νοσεί και αυτό. Οι ευκαιρίες για να παίξει το παιδί και να χαρεί, ο χώρος που απαιτείται για αυτό σπανίως εξασφαλίζεται.
Η ενέργεια του που είναι άφθονη δεν εκτονώνεται μέσα από την φυσική δραστηριότητα και αναζητά άλλους τρόπους εκτόνωσης.
Τα πρότυπα που θα μιμηθεί δεν είναι συνήθως αυτά που του πρέπουν που θα το οδηγήσουν στην φυσιολογία του. Με αναρίθμητους τρόπους επιβάλλονται και κυρίως από την τηλεόραση και το κινητό τηλέφωνο.
Η αναλγησία και η βία από την κυβέρνηση προς την Ελληνική οικογένεια που εκφράζεται με πολλούς τρόπους όπως το χαμηλό εισόδημα, ως αποτέλεσμα υψηλής και άδικης έμμεσης φορολογίας που επιβαρύνει δυσανάλογα τα χαμηλά εισοδήματα, με αδυναμία πληρωμής του ρεύματος, της τροφής, της στέγης, της ένδυσης κλπ είναι ένας άλλος ισχυρός νοσογόνος παράγοντας.
Η αντιμετώπιση του φαινομένου από την δημόσια διοίκηση
Ο τρόπος αντιμετώπισης είναι ως το παιδί να είναι άρρωστο και έτσι φέρεται ακατάλληλα την στιγμή που φέρεται ανάλογα με αυτό που εισπράττει. Εισπράττει βία και εκφράζει βία.
Η όλη αντιμετώπιση θα κατευθυνθεί στην τιμωρία, στα αναμορφωτήρια και το χειρότερο στα ψυχοφάρμακα.
Σε ένα σχολείο, το οποίο οδηγήθηκε να είναι ουσιαστικά κάτεργο για το παιδί και το οποίο σκοτώνει την παιδική δημιουργική φαντασία και δραστηριότητα, το παιδί αναγκάζεται να ακινητοποιείται για χρονικά διαστήματα που δεν αντέχει και ειδικά να παρακολουθεί ανιαρά μαθήματα τα οποία δεν είναι έτοιμο να δεχτεί από το "προκρούστειο" εκπαιδευτικό σύστημα. Όταν λοιπόν θέλει να κινηθεί ή να αντισταθεί στην κακοποίηση της νόησης και του ψυχισμού του, θα χαρακτηριστεί ότι πάσχει από υπερκινητική διαταραχή, έλλειψη προσοχής κλπ.
Γενικά δεν υπάρχει σεβασμός προς αυτό. Το παιδί δυνητικά είναι ένας μεγάλος χωρίς αντιμετωπίζεται έτσι. Η καταλληλότητα και αναλογικότητα μιας απόκρισης, μιας αντιμετώπισης είναι αυτή που εξασφαλίζει την υγεία και την ομαλή εξέλιξη και ανέλιξη. Η έλευση του παιδιού είναι μια πρόκληση και η απόκριση του περιβάλλοντος του είναι ακατάλληλη και μη ανάλογη και άρα νοσηρή.
Κατά καιρούς διατυπώνονται διάφορες ψυχολογικές θεωρίες για την διαπαιδαγώγηση και προτείνονται μεθοδολογίες οι οποίες απέχουν χιλιόμετρα από τις πραγματικές ανάγκες του παιδιού.
Η αποτελεσματική αντιμετώπιση
Το παιδί είναι όπως ένα δέντρο στον κήπο από το οποίο περιμένουμε να δώσει τους καλύτερους καρπούς.
Το δέντρο θέλει τον κατάλληλο χώρο να απλώσει ισόρροπα τα κλωνάρια του και να πάρει το σφαιρικό φυσικό του σχήμα. Θέλει την κατάλληλη και πλούσια τροφή από το έδαφος και θέλει φως από τον ήλιο που είναι η ενέργεια που θα συνδέσει τα ανόργανα στοιχεία και θα φτιάξει ιστούς και καρπούς. Θέλει νερό όσο χρειάζεται για να ευδοκιμήσει και να παράγει. Εάν δεν τα έχει δεν θα φταίει το δέντρο.
Το καθεστώς χτύπησε την κοινωνία στην καρδιά προσπαθώντας να καταστρέψει το παιδί. Αυτό δεν μπορεί να συνεχίζει. Το παιδί είναι το μέλλον της κοινωνίας.
Αν οραματιζόμαστε μια Πολιτεία με πολίτες πραγματικούς (και η Ελλήνων Συνέλευσις το κάνει αυτή την στιγμή) πρέπει να σκύψουμε πάνω στο παιδί και αυτό θα γίνει καθώς το πρώτο που θα αποκατασταθεί και θα δημιουργήσει το δίκαιο περιβάλλον στο οποίο θα αναπτύσσεται το παιδί είναι η ασφάλεια και η αφθονία μέσα στην οικογένεια και στο ευρύτερο περιβάλλον του.
Ο γονέας θα έχει την ευκαιρία να μάθει και να σέβεται το παιδί του γιατί αυτό είναι το μέλλον.
Οι Αξίες θα είναι το φως και οι Αρχές θα είναι ο αέρας που θα εισπνέει κάθε Ελληνόπουλο και κάθε πολίτης και οι Πολιτειακοί Νόμοι θα είναι το νερό που θα κάνει την γη εύφορη, την έμφυτη νοημοσύνη και ευφυΐα του παιδιού.
Η παιδεία θα είναι απολύτως δωρεάν γιατί πρέπει και μπορεί να είναι.
Το ταλέντο και η αρετή του παιδιού θα εκφράζονται ανεμπόδιστα. Τίποτε δεν θα του επιβάλλεται αλλά θα του προβάλλεται ως δείγμα.
Το παιχνίδι που ενεργοποιεί την μάθηση θα γίνει πράξη γιατί μόνο έτσι παίρνει την κατάλληλη παιδεία το παιδί.
Η τηλεόραση που σήμερα είναι ο διαφθορέας παιδιών και ενηλίκων θα πάρει την θέση που της ανήκει ως σημαντικότατο εργαλείο που μπορεί να προσφέρει πολλά.
Στην Ελλήνων Πολιτεία το παιδί θα μάθει τι σημαίνει πολίτης – οπλίτης και θα το εκφράζει φυσιολογικά και ανεμπόδιστα. Θα μάθει το εμείς και όχι μόνο το εγώ που σήμερα κυριαρχεί.
Θα μπορούσαμε να αναφερόμαστε εκτεταμένα για το τι θα κάνουμε για το παιδί, για το μέλλον της κοινωνίας, όμως ας έλθουμε στο πρακτικό μέρος που συνίσταται στο γεγονός ότι ο σχεδιασμός, τα μέσα εκτέλεσης του και η βούληση είναι παρόντα εδώ.
Ένα μόνο χρειάζεται : η ένωση μας προς τον κοινό στόχο και σκοπό που θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν θα είναι ήθελε ένα τέτοιο μέλλον γι’ αυτόν και τα παιδιά του.
Υπ. Βουλευτής Α΄θεσσαλονίκης Αρσενίου Παρασκευάς
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΕΛΙΔΑ 11
ΕΔΡΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Ε.ΣΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ
ΕΞΑΠΛΑΤΑΝΟΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ME TON Τ.Ο Ε.ΣΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 23840 42086 ΚΙΝ. 6932226648
EMAIL: e.sy.aridaias@gmail.com
ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
WEB ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ
ΑΡΓΩ WEB TV FACEBOOK
YOUTUBE ΑΡΓΩ WEB TV
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB:
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE:
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
0 Σχόλια